سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 RSS 

 تعداد بازدید کنندگان
2297

 بازدید امروز: 0

 بازدید دیروز: 2

  جزیره رویاها

کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]

خانه| مدیریت| شناسنامه | ایمیل


 RSS 


 اوقات شرعی


درباره من


لوگوی من

جزیره رویاها

حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 


  عمر در اندیشه ها بر باد رفت

                        گشت فرداها همه دیروزها

  بر رخ من رد پای روز ماند

                       در دل ایام از من سوزها

  روزها از آه من آتش گرفت

                     ماند چون خاکستری دنبال من

  شعر شد آهنگ شد فریاد من

                    دیر رفت این روز و ماه و سال من

  عمر اگراین سرگذشت تیره بود

                   وای از این تیرگی ، وین سرنوشت

  با چه دستی گیرم اکنون دامنی

                  عمر هم چون آب تلخ از سر گذشت



¤ نوشته شده توسط دایی جان در ساعت 3:56 عصریکشنبه 84 بهمن 2


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

خانه| مدیریت| شناسنامه |ایمیل